به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

به نام خدا

برگزاری تور شاد چهارشنبه سوری

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط سورنا

به نام خدا

 

امین گستر

 مجری و مشاور سیستم های حفاظتی و نظارت تصاویر

 دزدگیر اماکن - دوربین مدار بسته

 سیستم اعلام آتش سوزی (حریق) ، انتقال تصویر ( IT و شبکه)

2 عدد دوربین (دام یا بولت) دید در شب + هارد 1 ترابایت

دستگاه DVR +دستمزد نصب

فقط 666 هزار تومان

همراه با یکسال گارانتی

بهترین قیمت ، مناسب ترین کیفیت

همراه : 47 59 422 0935





ارسال توسط سورنا

 

۲۲۰۱ مدیر گفته اند این ۷ دسته از افراد را استخدام نمی کنید!



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393برچسب:زبان,زبان بدن,بدن,استخدام,شغل,کار,,
ارسال توسط سورنا

 

اعضای گروهک تروریستی داعش در جنایت هولناک دیگری گوشت جوانی را پختند و مادرش را مجبور کردند آنرا بخورد.

داعش مادری را مجبور به خوردن گوشت پسرش کرد!



ادامه مطلب...

ارسال توسط سورنا
ارسال توسط سورنا

 

گردشگر و گونه های گردشگری



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 14 اسفند 1393برچسب:تور,توری,توریست,توریسم,تورگردان,تورگردانی,گر,گرد,گردش,گردشی,گردشگر,گردشگری,سازمان های مسافرتی,سفر,سفری,مسافر,مسافری,مسافرت,سیح,سیاح,سیاحت,برنامه ریزی سفر,اقامت,میزبان,مهمان,وانس اسمیت,گردشگری قومی,گردشگری فرهنگی,Tourism,Tornus,گردشگری تاریخی,گردشگری طبیعت گرا,گردشگری تفریحی,گردشگری کاری,توریسم ورزشی,توریسم سیاسی,توریسم بازرگانی,توریسم مذهبی و زیارتی,توریسم ورزشی,گردشگری اجتماعی,گردشگری فرهنگی و آموزشی,گردشگری درمانی,توریسم درمانی,گردشگری تفریحی و استفاده از تعطیلات,گردشگری تفریحی,توریسم تفریحی,توریسم درمانی,گردشگری سیاسی,گردشگری بازرگانی,گردشگری مذهبی و زیارتی,گردشگری مذهبی,توریسم مذهبی,گردشگری تاریخی,گردشگری ساحلی,گردشگری دریایی,گردشگری طبیعت گردی,طبیعت گردی,طبیعت گرد,اکوتوریسم,گردشگری شهری,گردشگری ماجراجویانه,گردشگری سلامت,Health tourism,گردشگری فضا,گردشگری فضایی,گردشگری مجازی,گردشگری الکترونیکی,e tourism,گردشگری بیابانی,گردشگری کاری,گردشگری پزشکی,گردشگری کشاورزی,گردشگری آثار باستانی,گردشگری تفننی,گردشگری فراگیر,گردشگری سفری,گردشگری ویرانه ها,گردشگری نیاشناسی ,گردشگری سیاه,گردشگری افیونی,گردشگری سخت,گردشگری قمار,گردشگری خاص,گردشگری پیوسته,گردشگری تنها,گردشگری چمدانی,گردشگری شکار,گردشگری تشویقی,ژئو توریسم,گردشگری مناسب ,گردشگری آبی,Aquatic Tourismگردشگری شمالگان,City Tourism,Arctic Tourism,Appropriate Tourism,Antarctic Tourism,Electronic tourism,Desert Tourism,Sport Tourism,Political tourism,Business Tourism,Religious Tourism,Educational Tourism,Cultural Tourism,
ارسال توسط سورنا

به نام خدا

 

 سه آمریکایی و سه ایرانی

 

 این داستان طنز زیبا که نشان از کمال هوشمندی و ابتکار و خلاقیت و نبوغ هم میهنان ایرانی بخصوص در مورد استفاده از وسایل حمل و نقل همگانی دارد، را دوست گرامی بهزاد حیدری برای من ای میل کرده بود. این داستان توسط شهرزاد سامانی ترجمه شده است.

 سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک همایش می رفتند. در ایستگاه قطار سه آمریکایی هر کدام یک بلیط خریدند، اما در کمال شگفتی دیدند که ایرانی ها سه نفرشان یک بلیط خریده اند. یکی از آمریکایی ها گفت: چطور است که شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.

 همه سوار قطار شدند. آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک دستشویی و در را روی خودشان قفل کردند. سپس، مامور کنترل قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد. سپس، در دستشویی را زد و گفت: بلیط، لطفا! سپس، در دستشویی باز شد و از لای در یک بلیط آمد بیرون، مامور قطار آن بلیط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. آمریکایی ها که این را دیدند، به این نتیجه رسیدند که چقدر ابتکار هوشمندانه ای بوده است.

 پس از کنفرانس آمریکایی ها تصمیم گرفتند در بازگشت همان کار ایرانی ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول هم برای خودشان پس انداز کنند. وقتی به ایستگاه رسیدند، سه نفر آمریکایی یک بلیط خریدند، اما در کمال شگفتی دیدند که آن سه ایرانی هیچ بلیطی نخریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.

 سه آمریکایی و سه ایرانی سوار قطار شدند، سه آمریکایی رفتند توی یک دستشویی و سه ایرانی هم رفتند توی دستشویی بغلی آمریکایی ها و قطار حرکت کرد. چند لحظه پس از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از دستشویی بیرون آمد و رفت جلوی دستشویی آمریکایی ها و گفت: بلیط، لطفا!





ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی